Dan innan LOV!

Publicerat 2014-12-18 kl. 15:11:50 av Isabel Håkansson
WAAAH, gissa vad?! Imorgon får jag loooov och kommer att se skolan för sista gången det här året, lite blandade känslor inför det men dem glada lättnadskänslorna väger mer än dem dystra at all. Bättre blir det ju tack vare att vi börjar sent och slutar tidigt, då hinner jag fixa fransarna efter skolan och även göra stallet & trimma Snobben i lugn och ro senare framåt eftermiddan, så skönt verkligen! Under vinterlovet ska jag verkligen vila upp mig ordentligt inför en hektisk vårtermin med både nationellaprov och gymnasieval. Jag får ont i magen när jag hör ordet - gymnasiet..Varför får ni veta lite senare.. lovar. 
 
Om vi ska ta en dag i taget iallafall så ska jag idag, den här eftermiddan, börja packa inför flytten som sker i början utav januari. Och på tal om flytten så var jag och kollade i lägenheten för första gången igår och blev mer taggad än vad jag var innan!! Det kändes inte alls som en lägenhet och var faktiskt riktigt fint invändigt, så kul. So yes, det är så min eftermiddag kommer att tillbringas, ihop med en massa flyttkartonger. Hade jag fått bestämma så skulle jag tappa upp badvatten och skämma bort mig själv litegrann min lediga eftermiddag, men det får vänta tills senare. 
 
Nej, hörni.. Verkligheten kallar och det är dags för mig att kila vidare. Jag tänkte bara ge er ett litet livstecken ifrån min sida med tanke på att bloggen har stått tom hela dagen fram tills nu, men mitt schema har varit tidspressat helt enkelt. Vi hörs om nån timme eller två, ta hand om er tills dess! 
Bild från igår då jag var heelt hypead över snön som kommit, hihi. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback