Dan före dopparedan

Publicerat 2014-12-23 kl. 19:53:48 av Isabel Håkansson
Just nu, så ootroligt uttråkad ↑

Hej på er ♥ Shit, vilken lång dag det har varit! Och med tanke på att jag fixade stallet imorse redan klockan 8 så har jag haft jättemycket spilltid, eller aa.. princip hela dan på mig att göra annat. Vad gör man hästfria dagar, egentligen? Tiden blir så överflödig, hehe. Hur som helst, vid klockan 12 ungefär så mötte jag upp Sandra och så gick vi till gymmet. Vi pressade mest en massa ben och sprang på spingbanden, men vi testade på dem flesta maskiner. Det var jättekul att gymma faktiskt! Speciellt ihop med en så bra kompis som Sandra.
 
Vi var klara runt halv 2 och sen dess har jag bara legat i soffan, läst bloggar, sett serier och druckit aloevera-dryck. Såå skönt, MEN uttråkande i längden. Nu är iallafall pappa snart hemma och vi ska göra i ordning en god middag, förbereda inför morgondagen och bara mysa. Imorgon är det julafton, hörni.. Shit. Ska jag vara ärlig så har jag inga julkänslor alls & ser knappt fram emot det. Min första jul med skilda föräldrar ju, det kommer kännas i hjärtat och vara ovant. Men den här högtiden är till för att vara mysig, så det ska den bannemig bli också!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback