Back in business

Publicerat 2014-12-09 kl. 07:14:05 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Nu är jag uppe & ska göra mig i ordning inför en skoldaaag, äntligen. Och nej, jag är inget fan av skolan egentligen, men jag hatar att veta hur mycket jag missar medans jag är sjuk.. that sucks actually. Så idag ska jag gå till skolan, göra ett fysikprov som jag förövrigt har en halvbra magkänsla över och bara försöka ta igen så mycket som möjligt! Skönt att vara tillbaka i verkligheten igen iallafall, verkligen.
 
I skrivande stund sitter jag i vardagsrummet under en filt med datorn i knät och en skål yoghurt brevid mig, jag kan blogga i lugn och ro, käka min frukost och hinner ändå fixa mig länge efteråt. Jag älskar lugna mornar där man bara kan gå och strosa, speciellt eftersom jag inte är jätteduktig på att kliva upp ur sängen också, då blir mina lugna mornar extra speciella, hehe ;)
 
Jag vet inte vad jag ska skriva så mycket mer, dagens planer för Snobben vet ni ju redan - longering. Så jag tar nog och avrundar mitt lilla morgon inlägg här.
 
Ha en jättebra dag allihopa och glöm inte att kika in här under dan, puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback