2 öronbilder från igår.

Publicerat 2014-12-14 kl. 11:05:03 av Isabel Håkansson


Pepsi och Ayla, lilla Ayla.. 

Godmorgon, hörni! Ni var ett helt gäng som kikade in här igår, sååå kul när bloggen går bra! Nu saknas bara lite spilltid som jag kan spendera framför datorn så att jag kan leverera mer välskrivna inlägg.. Hm. Hur som helst, ni kanske undrar varför/när jag red Ayla igår? Och innan jag börjar berätta så kan jag lite snabbt förklara för dem som inte redan vet, berätta vem Ayla är. Hon är en utav mina gamla favvo hästar ifrån ridklubben, jag hade henne b.la sommaren 2012 hemma hos "mig". Så alltså - en gammal favorit. 

Jag red fram henne igår till lucia-showen, och OJ vilken chock jag fick när jag hoppade upp på henne.. Hon kändes så taktlös och så.. okontaktbar typ? Som hård cement i munnen. Jag som bara ridit olika typer av privathästar  under dem senaste 2 åren blev som sagt jättechockad när jag hoppade upp på henne. Helst av allt ville jag bara stå inne på mitten, för så dåligt kändes det och för att inte tala om hur det såg ut, haha.. 

Lilla Ayla, som hon har betytt för mig en gång i tiden ❤️ 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia

Ska du hoppa på sorf den 20nde tror de är Pay&jump då? :)

Svar: Vet inte, har inte hoppat Snobben på jättelänge :(
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-14 @ 19:04:25
Postat av: Julia

Då passar ju en p&j, du kan ju hoppa lågt typ 50 :D
Fin blogg btw!

2014-12-14 @ 20:43:53
Postat av: Mickis

Förstår den känslan.. Helt sjukt vad man märker att ridskolehästarna är utslitna när man ridit privat en längre tid. Fula tänder och fötter och utrustning som inte sitter som det ska i överhuvudtaget. Synd om dem faktiskt :(

Svar: Ja, verkligen.. Och just gångarterna.. Hon kändes inte ren överhuvudtaget & så otroligt negativ och sur överlag :( kändes inte schysst alls liksom :(
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-14 @ 21:10:04
URL: http://mickisericssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback