1:a december ♥

Publicerat 2014-12-01 kl. 16:04:30 av Isabel Håkansson
Hej & förlåt för att bloggen stått tom under dagen, men som ni kanske förstod så sov jag så länge jag bara hann imorse innan jag var tvungen att kliva upp.. så bloggen hanns inte med, liksom. Ännu en gång - shit vilka jäkla avtryck årets horse-show lämnade efter sig. I år granskade jag verkligen ALLT och blev både glad & rörd när ryttarna kastade sig runt halsarna på sina älskade hästar efter en galet bra ritt och skrattade bort eventuella misstag, det är precis så det ska vara! 
 
Något som varit mindre roligt under helgen dock är att min hy fått ett anfall och blivit jättedålig. Jag har dålig hy och fick det i samma sekund jag kom in i puberteten, men nu är den grotesk. Så ikväll ska jag ta mig tiden att duscha, ha facemask och skrubba in ansiktet ordentligt. Men innan dess ska stallet göras och jag ska läsa igenom drygt 20 sidor ur fysik-boken. Suck. Skolan är too much för mig just nu med alla läxor och prov som läggs på hög. Men men, snart har vi jullov!
 
Det är ju första december idag också, vilket känns helt sjukt. Jag menar, var det inte nyss som jag motvilligt sa hejdå till sommaren och lämnade världens bästa sommar bakom mig, eller? Tiden rinner iväg och jag hinner aldrig njuta av vad som faktiskt sker och händer, vilket jag kommit fram till nu. Det om något kommer vara ett av mina stora mål sen när 2014 tackat för sig och vi går över i ett nytt år och börjar på ny kula. 2015 känns nytänkande och jag vet med mig att mitt liv kommer att förändras mycket under det året. Jag gruvar mig samtidigt som jag längtar ihjäl mig, konstig känsla. 
 
Nej, hörni. Nu ska jag inte svamla iväg alltför mycket i det här med framtiden, för då kommer jag aldrig att kunna sluta ;) Wow, framtiden. Den ÄR spännande. Men nu - njuta av livet här & NU. 
Vad passar väl bättre än 2 right now bilder, när vi ändå snackar om att ta vara på nuet.. väldigt bra. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va shoppa du på sihs? 😍

Svar: Ska lägga upp bilder på det senare <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-12-01 @ 16:19:22
Postat av: Jonna

Du är så fin i nya hårfärgen!! *_*

2014-12-02 @ 14:53:39
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback