08:40 en lördagsmorgon

Publicerat 2014-12-13 kl. 08:47:30 av Isabel Håkansson
Så sant, så sant. 
Godmorgon ♥ Antar att dem flesta av er ligger och sover, men jag är faktiskt uppe och ombytt till stallkläder redo att fixa 4 hästar idag! Yay. Snobben ska trimmas lite lätt på banan och Pepsi ska jag mest stämma av litegrann så att gas och broms sitter, rida in mig lite på honom. Philip vilar och Bonito ska bara mockas och fixas åt, det blir bra! Jag tycker det är så kul att få ta hand om andras hästar, skämma bort dem och göra fint. Vet inte om det bara är jag... hehe. 
 
Jag har med mig kameran till stallet idag och tänkte be mamma fota litegrann, Pernilla ska också rida Pepsi så jag fotar dem hur som helst. Pernilla kommer se ut som en liten prick i rymden på honom..  Senare idag ska jag spendera ett par timmar på klubben ihop med en massa andra, så det blir supermysigt. Nu lär jag kila, stallet väntar! Puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback