Vilken kväll!

Publicerat 2014-08-28 kl. 20:52:29 av Isabel Håkansson
Ibland blir jag galen på Sveriges väder, alltså. Det skiftade mellan regn och sol, regn och sol hela eftermiddan. Mot kvällen dock så sprack himlen upp och alla gråa moln byttes ut mot en blå himmel och en stor kvällssol som lös upp, underbart. Red Snobben lite slappt på baksidan, travade mest omkring i en låg avslappnad form & flyttade honom lite undan för skänkeln. Jag är så mesig i min ridning och har alltid varit, har börjat komma på mig själv nu lite då och då när jag sitter utan nån som helst kontakt i tygeln och inte har några benaktivering över huvud taget - skärpning.
 
Efter att jag ridit Snobben så linimenterade jag alla 4 ben och ställde in honom i boxen. Så när Snobben var klar så tog jag och Pernilla ut Philip i en utav hagarna där vi busade och trixade med honom lite. Min syster har en ryggsjukdom som heter "Lordos", den sjukdomen gör att hon har extremt ont i ryggen och inte kan rida vissa dagar om ni undrar varför Philip går lite on och off liksom.
 
Backträningen tar vi imorgon istället, det blev så himla sent idag! Bättre att komma ut och rida när man har tid så att man slipper stressa, det är så onödigt. Har ni gjort nåt speciellt med era hästar idag? Tell me!
There's no place I rather be. Stallet är mitt andra hem och den bästa platsen att vara på när man behöver koppla bort vardagen.. Mina älskade hästar, vad lyckliga ni kan göra mig!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback