Vad ska jag göra för en bättre blogg?

Publicerat 2014-08-06 kl. 12:42:00 av Isabel Håkansson
Jag har såna planer, både ihop med andra och uppmålade i mitt huvud. Så snart min tur vänder så kommer jag förhoppningsvis igång med Snobben ordentligt och träningen kring honom & mig kommer vara och ÄR en stor del i mitt liv. Saker jag vill förbättra i höst gällande blogg är: ↓
 
♥ Bättre uppdatering. MINST 3 inlägg/dag, välskrivna med fräscha bilder och igenomtänkt text.
 
♥ Mer åsikter. Åsiktsinlägg är inte bara att roliga att skriva, utan även roliga att läsa. Både åsikter kring hästvärlden och saker som dyker upp i vardagen kommer att disskuteras.
 
♥ Ni ska få lära känna mig bättre. Isabel Håkansson, mig. Vad står jag för? Vart ligger min stora satsning i livet? Hästplaner? Mitt liv och ni får ta del av aaallt.
 
Nån punkt jag missat? Jag skulle vara SÅ tacksam om ni kommenterade 1 bra respektive 1 sämre grej med min blogg, notera SÅ tacksam. Bloggen blir så mycket mer levande och rolig med engagerade läsare som skriver vad dem vill läsa om. Om inte annat är det såå skönt att som bloggare få feedback, liksom.
 
Älskar bloggvärlden och hela dess atmosfär, låt oss nu köra igång - isabelhakansson.se, på riktigt.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh vad grymt! Kör hårt! ♥♥
SV: Jaa eller hur är dom, såå underbara! Åh♥ Men usch vad tråkigt, alltihop är så obehagligt :(

2014-08-06 @ 19:34:22
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Nelly

Jag älskar allt i din blogg, från design till inlägg. Det enda jag saknar är fler videoinlägg! Kram

Svar: Åh tack så mycket! Det ska bli bättre, känner mig lite stel framför kameran bara ;) Kram!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-06 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback