Today is the day

Publicerat 2014-08-04 kl. 08:33:27 av Isabel Håkansson
God morgon! ♥
 
Idag var min första riktiga sovmorgon på väääldigt länge, och jag vaknar NU? Skönt på ett sätt men dåligt på ett annat, är sjukt trött. I alla fall, det här kommer nog bli en väldigt bra dag. Ska upp till stallet (såklart) & fixa kaninerna - vilket är standard, sen ska jag kanske hem till en kompis och bada, sola och snacka och sen ska jag sova i nya huset med pappa!! Det ska bli himla kul och jag längtar.
 
Annars då? Hm, hm.. Ska bara ta det lugnt och njuta av det grymma vädret och en princip ledig dag, låter som en toppen dag i mina öron. Ska starta morgonen med en promenad ihop hundarna för att sen träna och äta en god frukost. Har lite ideér på inlägg som jag vill skriva, får se om det kommer upp nåt åsiktsinlägg senare ;)
 
Ha en grym dag, PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback