Stallmorgon

Publicerat 2014-08-31 kl. 09:44:18 av Isabel Håkansson
Imorse, uuurgulliga Philip hälsar god morgon! ♥
 
God morgon! Har ni startat morgon i stallet likt mig? Isåfall - give me five! Stallet är fixat & klart sen nån timme tillbaka och hästarna står i skrivande stund och betar i en stor hage med nytt fräscht vatten i ett nyskrubbat vattenkar och njuter av livet. Så härligt. Alarmet ringde vid 7 imorse och jag hoppade upp ur sängen direkt, taggad på dagen! Mitt mål som gick ut på att jag skulle bli bättre på att kliva upp på mornarna har gått ruskigt bra hittills!
 
Så, vad händer idag..? Förmodligen så hoppar jag och syrran på tåget till Stockholm lite senare och tar en shoppingdag där ihop med papi, eller så blir det en tripp till Västerås, det blir bra vilket som. Ikväll så ska Philip tömköras och Snobben ska promeneras några kilometer, skönt för honom. Tänkte unna Snobben 2 days "off" där bara får skrota i hagen, promeneras och få massage, en massa pussar och rykt. Det är viktigt med sån kvalitétstid ibland också, samtidigt som man låter hästen vila ut ordentligt emellan all träning.
 
Nu - Bädda ner mig i sängen tillsammans med en Ben & Jerry glass och se på 90210, sounds like a plan.. a good one.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback