Sommaren 2014

Publicerat 2014-08-04 kl. 15:26:00 av Isabel Håkansson
Om ni med era egna ögon fick se leéndet jag bär på mina läppar när jag tänker tillbaks på sommaren 2014. Så mycket minnen, så mycket skratt, så mycket tårar - som i en gott och blandat påse innehöll min sommar ALLT. Trots en trasig familj och ett krossat tonårshjärta så har jag överlevt denna sommar och vaknat upp varje morgon, glad & pepp på en ny dag! För vet ni? Varje dag är en chans till en förbättring, och jag total ääälskar tanken utav det ♥
Invigde sommarlovet med en 1D konsert, ska jag vara ärlig så tog jag sommarlov med inställningen att sommaren skulle suga. Allt var nytt med skiljda föräldrar & allt dethär med att 8:an led mot sitt slut fick mig att vilja spy, ungefär. Men SHIT så fel jag hade. Milla kom till stallet några dar efter sommarlovet gått av stapeln tillsammans med Gulliver a.ka röda faran och vi levde livet med pållarna. Vi hade vattenkrig (vi mot Pernilla HAHA), galopperade så fort att grästovorna yrde omkring oss och skrattade tills vi vek oss på hästarna.
 
Umgicks med finfina vänner och njöt utav det braiga vädret. Lyckades även övertala pappa att släppa iväg mig till Östersund med Märtis upp till våra Östersund gurls. Tack mig själv, och tack snälla både mamma & pappa för att ni gav mig förtroendet att få åka. Det var sommarens höjdpunkt, lätt. Sena nätter, fest, bio, tårar, skratt, få se Jonna ramla i med iPhone och alla kläder i sjön, rida långritt och listan kan göras lååång.
Shit, kommer knappt ihåg allt som hände under Juli månad.. Åkte en tripp till Norrland och släppte allt några dar och bara umgicks med världens finaste släkt. Umgicks med bra kompisar och låg på minus varegällde sömn-timmar heeela Juli månad ut, men jäklar vad värt det har vart. Åkte ju till grönan också med 3 utav dem roligaste tjejorna jag känner, shit vad bra dem är.
 
One summer - one story. Tack till alla som gjort mitt sommarlov till det bästa trots omständigheterna, älskar er så, så mycket! Jag har verkligen bevisat både för mig själv och för andra att man kan må bra & skratta trots att det några veckor innan känts som om livet nått sin slutpunkt. Sommaren 2014 är en sommar jag sent kommer glömma, helt klart ♥ Hur har ert lov varit såhär långt?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nej helt rätt lillan vem fasen kommer att glömma sommaren 2014 både bra och roliga saker har hänt. Med din Pappa finns alltid för dig och din syster jag älskar er.

Svar: love u <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-05 @ 13:10:17
URL: http://www.flytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback