Snobbens tänder är fixade // godmorgon

Publicerat 2014-08-13 kl. 10:49:00 av Isabel Håkansson
Snobben igår, visst var han fin efter att han blivit drogad, hehe?

Tänkte börja dethär inlägget med en snabb update om Snobben, för det gillar ni - ellerhur? ;) Snobben fick sina tänder fixade igår som jag tidigare skrivit. Så skönt att ha det gjort! Veterinären sa att han hade liiite vassa tänder i sidorna och hade pågrund av det fått ett sår uppe i gommen, vilket självklart inte kan ha varit bekvämt för S. Förhoppningsvis var det dem vassa sidotänderna anledningen till våra små motgångar den senaste tiden, hope so.
 
Idag ska jag rida Snobben lite försiktigt på galopp-banan. Tänkte skritta och trava honom, prova ställa honom lite i båda varven och variera lite form på honom. Inget långt eller jättekrävande pass dan efter att han fått tänderna fixade, mest bara ett typiskt känna av pass :) Imorgon kommer Sanna ut och rider, så då lär S få svettas lite mer, hehe.
 
Dagens planer utöver stallet är rätt oplanerade, vilket är skönt. Ska umgås med papi och bara ta det lugnt.  Snart är skolan igång och dagarna måste planeras för att allt ska kunna på ihop - jag längtar samtidigt som jag verkligen, verkligen INTE gör det. Ta vara på dagen bloggers, PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Matilda och Olivia

Vilken fin häst du har :)

Svar: Åh tack! Han kan när han vill ;)
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-13 @ 14:42:36
URL: http://nattstad.se/ponnyteam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback