Snapshots from today

Publicerat 2014-08-05 kl. 21:27:24 av Isabel Håkansson
Precis hemkommen ifrån en sista titt uppe hos hästarna. Nu på eftermiddan tog jag och Sandra oss en pw, dock varade den inte länge eftersom det började regna - vilket inte var oss emot med tanke på skogsbranden - men regnet varade bara i några minuter och efter att den slutat som kom röken och la sig som ett tjockt täcke över himlen. Bara för oss att traska hem till mig och sätta oss i soffan då det knappt gick att andas, så tråkigt..
 
Har inte kunnat rida hästarna idag pga röken som inte är hälsosam att andas in, vilket stör mig som sjutton. Ska jag inte kunna träna min häst nu under dem närmsta dagarna eller? Kära gud, ge oss regn. Amen. Annars har dagen vart rätt mysig at all. Fikade med pappa & systeris samt kramade pappa hejdå eftersom han skulle återvända till Stockholm. Är så glad över min grymma relation till mina föräldrar, kan verkligen prata om vad som helst med dem. Mina bästavänner, även fast vi bråkar och jag kan hata beslut dem tar gällande vad jag får & inte ibland.. så älskar jag dem till månen och tillbaka igen ♥
 
Vad har ni gjort idag? Nåt roligt? TELL ME. Älskar att sitta och scrolla i kommentarsfälten, ni är så underbara, varenda en utav er! Idag har bloggens statistik stigit igen vilket alltid är lika kul! Ska sätta mig att skriva tidsinställda inför morgondagen och mixa ihop en energirik smoothie att boosta upp med nu på kvällskvisten. Utanför fönstret är det nästintill svart nu, ännu ett tecken på att sommaren snart är över.. Det smärtar i hjärtat att skriva det, får trösta mig med att min sommar varit grym. Sköt om er, puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh,hoppas verkligen på skyfall för eran del!
Här var det iallafall bra liv i himlen, jobbade mellan klockan 16-21 i fiket i badhusparken (vid storsjön precis innan gångbron över till frösön) och det blixtrade och åskade och regnade som utav bara helvete! Vart strömavbrott i typ en halv sekund och hela fiket vart helt svart D: läskigt men ändå lite skräckblandad förtjustning :)

2014-08-05 @ 22:21:42
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback