Smoothie ~ett bra tips~

Publicerat 2014-08-13 kl. 15:20:38 av Isabel Håkansson
Gjorde en smoothie-frukost till mig och Pernilla förra veckan, det är verkligen gott & samtidigt mättande. Ett bra tips till alla (inklusive mig själv) som börjar skolan snart, mixa ihop en smoothie som mellanmål efter en skoldag! Snabbt, enkelt, mättande och gott. Allt i ett - right?
 
Jag brukar mixa olika bär, gärna hallon eftersom det smakar så mycket, banan och yoghurt. Då blir smoothien lite "tjockare" och mer mättande liksom. Tar man mjölk och hallon t.ex, så blir den ganska rinnig och inte alls lika mättande, men alla gillar olika sorters smoothies. Jag har sett folk som har mixat ihop mycket smoothie som dem hällt upp i skål och strött flingor över. So yes, smoothie är ett alldeles perfekt mellanmål och går att göra princip hur man vill!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefin blogg och du verkar vara en väldigt duktig bloggare <3

Svar: Tack så mycket!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-13 @ 15:45:11
URL: http://nattstad.se/ponnyteam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback