Skoltips #1

Publicerat 2014-08-02 kl. 16:22:00 av Isabel Håkansson
Mitt första tips kan nog låta lite halv cheesy när jag skriver det, men en sak som gör att jag kan tycka det är roligare att plugga är färgglada highlights, mappar, post it lappar i olika färger, fina block osv. Det gör mig mer motiverad helt enkelt, är det bara jag som känner så?
 
I mina block och kalendrar genom åren så är princip allt överstruket med främst rosa highlights och det sticker ut post-it lappar ur vartenda block jag äger haha. I år behöver jag inte handla nånting nytt inför skolstarten då jag köpte jättemycket förra året, allt ifrån rosa bläckpennor till anteckningsblock med olika bakgrunder. Men lite färg och finfina saker kan göra så mycket mer än vad man tror!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback