Q/A - del 3

Publicerat 2014-08-03 kl. 12:12:00 av Isabel Håkansson
Favoritras?
Hmm.. det måste nog vara Connemara, New Forest, Shettis och sen tycker jag Frieser hästar är förjäkla snygga också! Så dem 4 hästraserna är mina favoriter :)
 
När börja du blogga?
2010 nångång, 10 år gammal var jag då haha!
 
 
vet du vad du ska välja för linje?
Med 99% säkerhet så tänker jag gå samhäll. Går man samhäll så kan man plugga vidare på i princip vilken högskola som helst om jag har förstått rätt. Jag skulle vilja gå ekonomi, men sen kom vi till dethär med att jag är värdelös på matte he he ;)
 
 
Vilka typer av personer irriterar dig mest?
Personer som aldrig vågar erkänna eller se sina egna fel och istället kastar skit på folk runt omkring. Översittare brukar i grund och botten vara sjukt osäkra, men istället för att framstå som osäker utifrån så framstår man istället som världens bitch och sprider negativ energi. Såna människor TÅL JAG INTE.
 
Vad tycks om mig lol? (Märtas fråga)
Världens finaste och bästa vän. Har alltid så sanslöst roligt ihop med dig, planerar en massa saker och snackar om allt & inget. En bra vän som man vet vart man har helt enkelt ♥
 
När är man känd enligt dig? 
Känd för mig är när man är som typ Justin Bieber eller Miley Curys. Dvs när man har hundra tusentals skrikande fans som bokstavligttalat gråter och slutar andas om man så gott som kollar åt dess håll - då är man, i mina ögon, känd.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker inte alls du ska utesluta ekonomi för du tycker du är dålig på matte! Jag har alltid varit superkass på matte men det går bra ändå och såvitt jag vet läser du upp till matte 2b på samhäll (det kanske varierar beroende på skolan? är osäker) och ekonomi 3b, men tredje kursen brukar inte vara så mycket svårare än andra bara att det är annorlunda saker man håller på med! Sedan mattedelen i själva ekonomin är absolut inget svårt, det är i princip plus, minus och procent du räknar med bara :)

2014-08-04 @ 20:17:02
Postat av: Wilma

Jag ska gå Ekonomi, och är värdelös på matte, haha! Men det ska banne mig gå! ^^

Svar: Bra inställning där! ;)
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-05 @ 16:26:42
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback