Paket ifrån horsemeup

Publicerat 2014-08-29 kl. 13:10:00 av Isabel Håkansson
Igår fick jag äntligen hem mitt paket ifrån horsemeup som jag längtat efter i över 3 månader snart! Piké säsongen är ju tyvärr över nu, men den får användas i vår/sommar 2015 istället. Jag vann ju som ni kanske visste Ida Woxlins och Wilma Fur's bloggtävling om ett presentkort på 500 kr, så det var då jag köpte denna piké som kostar 599 kr (jag la till 99 kr själv).
Som tack för min extremt långa väntan så fick jag även med ett par ridstrumpor, tack för dem horsemeup! Det behövdes hehe ;) Är det bara jag som är jätteslarvig med mina ridstrumpor? Alla ridkläder och jackor ligger i förvaringslådor/hänger på krokar, men just ridstrumpor alltså.. jag tappar bort säkert ett par varje månad!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback