Nystart ♡

Publicerat 2014-08-25 kl. 07:26:03 av Isabel Håkansson
God morgon!
Efter att ha somnat med tårar forsandes ner ifrån kinderna igår natt så vaknar jag upp idag, gladare och piggare then ever before. Idag är den måndag, en ny vecka & ett nytt kapitel i livet. Ställde klockan på 6 imorse och hoppade upp ur sängen direkt, inte varje dag det händer ;) Anledningen till min dåliga bloggning är rätt simpel, jag har inte haft nån kamera. Fina bilder och att kunna ha en systemkamera tillgänglig är typ A och O för att en blogg ska kunna vara ordentligt igång och i rullning, liksom.
 
Sen har även stallet tagit upp mycket tid. Philip är verkligen inne i värsta trotsperioden nu då han gör allt precis tvärtemot vad syrran vill. Vill hon galoppera, då ska Philip skritta och tvärtom.. shettisar ibland. Som igår tillexempel när vi skulle rida en runda som i vanliga fall tar max 40 minuter, så var vi ute i 1,5 timme tack vare Philip. Det slutade med att jag fick hoppa upp, galoppera av honom (förövrigt så gjorde han några tappra försök till att bocka av mig, men icke) och försöka sätta honom lite på plats.
 
Nu - fokus på skola. Vi har en relativt kort skoldag idag, så det känns extra skönt en måndag som denna. Bloggen ska igång igen och jag är sååå taggad. Ha en grym dag, puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback