Nattkäk & en alltför sen update

Publicerat 2014-08-14 kl. 00:50:09 av Isabel Håkansson
Alltså vanlig pasta med pizza/pasta krydda över är sååå gott, testa själva! Right now
 
Hej, eller ska jag kanske skriva godkväll? ;) Är det nån vaken fortfarande? Har helt och hållet vänt på dygnet och ligger uppe sent på kvällarna för att sen vakna sent på mornarna - och skolan börjar om 4 dar.. hmm, känns stabilt. Idag har varit en bra dag, kort sagt. Red Snobben lite lätt och han kändes finfin! Inga större krav eller nåt hårt pass överhuvudtaget, stämde bara av så att gas, broms och allt stod rätt till i princip.
 
Utöver stallet så har dagen/kvällen spenderats i Stockholm springandes runt i en massa butiker. Det är så sjuukt mycket rea överallt just nu, weho! Nu har jag införskaffat lite nya kläder inför hösten och känner mig helnöjd med tillvaron. Livet är förjäkla bra, alltså. Så glad att jag känner så och verkligen, verkligen menar det ♥
 
Imorgon ska jag försöka ta tag i bloggen igen, den känns så död just nu. Blogg-motivationen ligger på 0 och tiden har inte funnits dem senaste dagarna, tråkigt nog. Men imorgon så ska jag börja planera och strukturera upp mitt schema lite igen, välbehövligt. Nu ska jag slå på en bra podcast och bädda ner mig i min sköna säng hemma hos papi för att sen försöka somna i en någorlunda tid idag. Puss & godnatt, see u guys tomorrow.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt byxorna?! Såååå sjukt snygga ❤️

Svar: Jag köpte dem på Bellshoes i Kista gallerian för 249 kronor <3 Otroligt sköna är dem!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-14 @ 10:28:18
Postat av: Anonym

Vad heter kryddan?

Svar: Pasta/pizza krydda haha!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-14 @ 14:21:14
Postat av: Anonym

Vilken storlek köpte du? :)

Svar: Jag har Storlek "S" då jag har rätt långa ben hehe :) xs satt egentligen bättre på benen, men jag köpte S!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-14 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback