När regnet smattrar mot fönsterrutan

Publicerat 2014-08-11 kl. 13:22:03 av Isabel Håkansson
Tog mig en sovmorgon imorse, välbehövligt? OH JA! Tänker unna mig själv en massa sovmornar, sena kvällar, kompistid, trim på ponnyn och serietittande nu när sista sommarlovs veckan är kommen. Aj, det kändes att skriva dendär sista meningen.. vill inte att sommarlovet ska vara över, är inte redo att återgå till skolan och allt plugg, än.
 
Regnet smattrar emot fönsterrutan och himlen är täckt utav gråa moln. Det var ett väldigt tag sedan det var regnigt, så det är suuuperskönt om ni frågar mig! Får se om hästarna motioneras eller om det blir vila för deras del dock.. Hade planerat att longera Snobben och sedan släppa honom i paddocken och låta honom busa av sig lite dagen i ära, återstår att se vad vädret tillåter! Det måste verkligen vara det sämsta med att inte ha tillgång till ridhus, alla dessa vilor såfort det är isigt, det spöregnar, är snöstorm och liknande. Visst, det går att rida ändå - men hur kul är det på en skala från 1-10? NOLL.
 
 Ska byta till pappa idag vilket ska bli kul, har saknat honom jättemycket! Så dem kommande dagarna kommer jag att bo inne i staaan, vilket betyder mer kompistid. Hoppas ni får en bra dag och att ni kikar in här senare idag ;) PUSS
Tidigare imorse... ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback