Morning links

Publicerat 2014-08-28 kl. 07:32:45 av Isabel Håkansson
Kolla in på denhär bloggen, den är gryyyym! Bra update, bra bilder och att bloggen grundas på en grym tjej ägare till en skitsnygg häst gör ju inte saken värre ;) Som om ni missat denhär bloggen och att hon gynnas genom att synas här, haha. Men jag total älskar hennes blogg och hon rider sjuuukt bra! Klicka er in på denna blogg och kommentera att ni vill ha igång hennes blogg igen! En utav mina favvo-bloggar utan tvekan, superbra!
 
God morgon! Nu skriver jag detta inlägg med 5 minuters marginal innan bussen går, jag har brådis och är stressad som aldrig förr haha. Idag är det inte jätte molnigt ute, så jag hoppas att vi får en regn-fri dag idag och att jag slipper rida i spöregn.. Hade tänkt mig lite backträning idag ihop med pållarna, antingen så sätter jag på mig braiga skor och backtränar jag med dem nere på marken, eller så rider jag, hmm. Kan vara superskönt att bara komma ut och gå ibland, och tror nog att mr.S skulle uppskatta en dag fri från ridning!
My love
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback