Med hårinpackning & facemask

Publicerat 2014-08-08 kl. 21:33:18 av Isabel Håkansson
Med hårinpackning i håret och en facemask med lukt av honung i hela ansiktet så tänkte jag logga in här för att säga hej & god natt till er. Snobben, jag, Pernilla och en dunderpigg Philip var ute och klättrade i klätterbackarna nu på kvällskvisten, bra för ryggmuskelaturen oh yes! Att jag och Pernilla rök ihop framåt slutet är en helt annat historia, hehe. Min syster är en utav mina bästakompisar, men ibland blir vi såå osams.. *host*
 
Snobben kändes riktigt pigg och fräsch i alla fall, vilket glädjer mig! Rider honom på hacket dagligen nu för tiden, han funkar super bra med det. Han kan bli lite stark när det kommer till galopp utomhus och liiite så att han hänger i handen, om ni förstår vad jag menar? - men det är något som vi 2 tillsammans får jobba vidare på, liksom. Jag är taggad inför hoppning imorgon och hoppas innerligt på att både vädret är på vår sida och att lilla Snobben med en vilja av stål behagar att gå in i transporten ;)
 
Timern ringer förfullt bredvid mig nu för att tala om att det gått prick 15 minuter och facemasken måste sköljas bort. God natt bloggers, ni äger thiiis much! Sov gott ♥
 Ett collage som beskriver min stallkväll pretty well.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback