Lägesupdate

Publicerat 2014-08-23 kl. 10:12:21 av Isabel Håkansson
Godmorgooon ♥♥ Hur startar eran morgon? Min startade i stallet, såklart. Det är kyligt på mornarna nu för tiden och jag tror sommaren har tackat för sig det här året. Jag ÄLSKAR sommaren, det är melodin för mig i livet. Så självklart känns det lite sorgligt att jag nu har ett vinterhalvår att se fram emot, mörker, kyla och en vinterdepression som jag får varje år. Men jag ska göra mitt allra bästa för att må bra & leva livet till fullo ändå! Vintern har sina fördelar at all, pulsa i snön med hästarna, pluggfika med kompisar och den totala lyckan man har under vinterns slut är ju obeskrivlig hehe.
 
Vi hade en rätt mysig morgonstund i stallet ändå, jag, Pernilla och hästarna. Vi gav dem frulle i hagen och satt med Philip länge, pussade på ponnymulen och rufsade om hans trollman. Philip är inte vår häst som ni säkert redan vet, och som det ser ut nu så börjar vår saga med lilla Philip att ta slut. Det smärtar att skriva det, och ögonen blir helt fyllda med tårar.. Men ibland måste man ta beslut och bita ihop, för varje sagas slut är början på en helt annan - remember. Jag ska skriva ett inlägg om hur allt ligger till lite senare, för just nu vet jag lika lite som er.
 
Idag så ska jag mest troligt bara ta en promenad med Mr.S, tror han kan ha lite träningsvärk efter gårdagens träning och bravader, haha. Sen ska jag bära ut all läder utrustning jag äger och har ut till boden, slå på bra musik och göra rent ALL utrustning på djupet med hjälp av bra lädertvålar och balsam. Ikväll får vi se vad jag hittar på, antingen blir det kompishäng eller kvalitéts-tid hemma, lutar åt kompishäng ;) Ni får ha en bra lördag, PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Theresia

Åhh va söt bild *_*

2014-08-23 @ 11:37:01
URL: http://sandahl.blogg.se
Postat av: Michelle<3

Men åh vad underbart det där ser ut! Skulle också vilja kunna rida shettis igen!! Så underbara små ponnysar! :D
Är det din egna?

Svar: Ja han är fullkomligt underbar, men väldigt envis ;) vi lånar honom på obestämd tid, men han är som vår egna!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-31 @ 13:55:49
URL: http://Connect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback