It's fridaaaay!

Publicerat 2014-08-29 kl. 07:26:46 av Isabel Håkansson
God morgon ♥
Åh vad jag är glad att det äntligen är fredag & jag har en grymt skön helg att se fram emot! Jag gick upp en halvtimme tidigare än vad jag brukar idag, för att hinna äta frukost och blogga - sounds like a plan. Det som är liiite mindre roligt om vi snackar skolan är att vi har vår längsta dag på hela veckan på just.. fredagar. Så jag slutar halv 4 idag, bara att pina sig igenom!
 
Efter skolan så ska jag raka spåret upp till stallet för starta helgen där, bästa som finns utan tvekan! Idag ska hästarna få klättra lite, jobba i låg form och höja upp ryggarna. Muskler ska byggas och en höst med tävlingar inbokat ska förberedas inför. En sak jag och Snobben måste jobba igenom nu är galoppen, vi har tappat den helt! Förut var galoppen vårt säkra kort och jag visste hur jag skulle rida honom på bästa möjliga sätt för att han skulle jobba igenom kroppen ordentligt. Men på senaste tiden har jag lagt mycket fokus på "ut och galoppera, hitta motivation och bygga kondition", så då har vi liksom tappat dressyrdelen helt.
 
So yes, nu tänkte jag försöka avrunda det här inlägget innan jag babblar på alldeles för mycket.. tror det kan bli lite lång tråkigt ;) Ville bara kika in här och säga hej, sååå.. HEJ ♥ Ha en grym dag nu bloggers, love u.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback