Isabel, vad tycker du om..? #1

Publicerat 2014-08-10 kl. 13:16:00 av Isabel Håkansson
Jonna's frågor:
Isabel, vad tycker du om killar? Vissa är underbara, vissa helt idiotiska - precis som det är med oss tjejer. Har fått det intrycket att killar är bättre på att hålla hemligheter etc, än tjejer. So yes, en bästa killkompis är nånting jag veerkligen vill ha.
 
Isabel, vad tycker du om alkohol? Alla kommer förmodligen att dricka alkohol nångång under sitt liv mer eller mindre liksom. Så länge man dricker i lagom mängd och inte i en allt för tidig ålder så är alkohol... okej?
 
Isabel, vad tycker du om fester? Roliga probably?! Haha nejmen, går man på fest så går man dit för att ha kul så det får bli mitt svaaar.
 
Isabel, vad tycker du om påståendet "viktbärande ponny"? Förstod inte riktigt frågan.. Men en viktbärande ponny är ju en ponny/häst med oftast en något grövre kroppsform som orkar bära upp ryttare som väger lite mer, eller hur jag ska förklara haha.
 
Isabel, vad tycker du om "jag är för lång men inte för tung"? Jag är helt neutral gällande den här frågan. Tar inte hästen skada utav ryttaren som sitter på så är det bara att rida på, tycker jag :) Hästen lider ju inte av en för lång ryttare (så länge den inte väger för mycket dvs), utan det är ryttaren främst som det blir jobbigt för.
 
Isabel, vad tycker du om åska och blixt? Myyyyyyyys.
 
Isabel, vad tycker du om ATT VI KOMMER UPP TILL SALA NÄSTA SOMMAAAAAR <3<3 Det kommer ägaaaa, kommer inte klara mig ett år utan er tjejer dock :(
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh du är så braaa <3 bra svar, mkt bra svar.
det där med viktbärande ponny var mer typ att personer använder ordet "viktbärande" som en ursäkt till att rida hästen/ponnyn ändå trots att det är i gränsfall. Men bra svar iallafall, haha trots lite knasiga frågor :D

Svar: haha jahaaa då förstår jag!! :P du är inte så dum du heller Jonniiis <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-10 @ 21:48:30
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback