Första teoriprovet - √

Publicerat 2014-08-02 kl. 15:03:00 av Isabel Håkansson
Där ser ni ju bättre hur håret blev, lite mer "v" format eller hur jag kan förklara, inte bara helt rakt som det var innan ↑
 
Första teorilektionen är avklarad nu, och det var tråkigare än jag trott innan HAHA.. Men det gick lite kompisar där som tur var, så jag slapp vara ensam. Imorgon är det ännu en teorilektion, precis samma tid från 9.00-13.00, bara att knipa ihop and give it all I've got.
 
Stallet står ännu ofixat, så det är väl det som ska fixas innan jag går och lägger mig ikväll. Tanken med Snobben denna vecka är att rida ut och galoppera, få upp tempo, flås, energi och pumpa både honom och mig FULLA med glädje. Får se om jag lägger in nåt hopp-pass i helgen och nåt lösgörande pass på banan i veckan - annars ska det bara ut och ridas i skog och mark. Känns som om det kommer göra gott för både mig och Mr.S ♥
 
So yes, idag ska jag och systeris ta med hästarna på en tur runt Ösby. Får se ifall jag stannar till och joggar Snobben några varv i paddocken, beror på hur underlaget känns. Senare i eftermiddag kommer första delen utav "skolserien" upp - watch oooout! OBS! Ni glömmer inte "dagens blogg" som pågår nu va? In & anmäl er!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback