Finally home

Publicerat 2014-08-27 kl. 15:26:44 av Isabel Håkansson
Ännu en skoldag - check check. Skolan har kommit igång ordentligt nu och så fort jag skrivit det här inlägget ska jag faktiskt plugga, vilket var ett bra tag sedan. Vi har engelska glosor, hemkunskapstest och ett mini-prov på SO:n imorgon, so yes. Har utöver plugget världens gosigaste eftermiddag framför mig där jag ska göra absolut ingenting, cozyyy.
 
Bloggen känns så D-Ö-D just nu, alltså. Tänkte catcha upp med en ny & fräsch design snarast, ta mycket bilder med systermisen som nu funkar, hänga mycket i stallet och skriva om det och tillsist - börja göra lite videos! Jag vet att ni önskat det riktigt länge nu, vilket såklart är jätte roligt. Men så kommer vi till det här att jag är grymt stel framför kameran.. buhu. Tänkte ge det ett försök i alla fall och jag hoppas på att det går bra! Jag vet ju själv hur fel det kan bli när man ska ta upp seriösa svar/viktiga frågor skriftligt t.ex..
 
Nope, nu tänkte jag svida om från min svarta jeans och istället byta ut dem mot ettpar rosa mjukisbyxor. Vi hörs, stay tuned ♥
Just nu, var tvungen att lyssna på Matilda & Andreas "höstpepp" en gång till, såå bra!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback