Ett sent godmorgon

Publicerat 2014-08-07 kl. 12:44:00 av Isabel Håkansson
Kollade på klockan och fick en kind of a chock. Dagarna går alldeles för fort nu, det känns som om klockan nyss var 9 och jag såg ett pll avsnitt medans jag åt frukost liksom? Aja, jag njuter av 1,5 veckas ledighet till innan skolan börjar i alla fall. God morgon till er hur som helst ♥
 
Idag ska rummet storstädas, minst sagt. Råkade ju skjuta på det igår *host*.. Typiskt mig att dra ut på allt det tråkiga och sen låta det rinna ut i sanden. Men today is the day och rummet ska bli kliniskt rent, japp det ska de! Förutom det så ska bloggen och djuren här hemma prioriteras, får se om jag träffar upp nån kompis eller bara chillar hemma. Kan vara skönt med en "day off" ibland också.. allt får komma som de kommer helt enkelt!
 
Nu: städa rummet - mobilen avstängd och allt vad sociala medier lika så. Måste få ordning på rummet innan jag gör nånting annat, hörs later on.
 Tidigare imorse ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alma

Måste bara berömma din blogg ännu en gång, mer o mer update, lik mig o min vardag angående häst o allmänna tankar, tycker du är en klok tjej som tänker på sin häst o inte stressar upp i dom högre klasserna.
Just love it!

Svar: Åh så glad jag blir!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-07 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback