Ett lite väl tidigt godmorgon!

Publicerat 2014-08-02 kl. 07:25:59 av Isabel Håkansson
God morgon! Ska försöka skriva ett ordentligt inlägg åt er mellan mina hundratals gäspningar för att sen granska inlägget med halvöppna ögon, känns stabilt. Anyways, är uppe tidigt idag och har precis kommit hem igen efter att ha släppt ut hästarna och kramat dem god morgon - en bra start på en förhoppningsvis bra dag!
 
Ska vara på körskolan om en timme för att gå klart första moppekursen.. för tillfället känns det rätt tungt och jobbig ärligt talat, men det blir nog bättre när jag väl kommer dit. Är ju så långt ifrån morgonmänniska man kan komma, så det förklarar väl de mesta ;) Får tänka framåt tills när jag har min moppe & mitt moppekort hemma, det kommer vara SÅ skönt och värt de.
 
Bloggen står laddad med tidsinställda inlägg som kommer upp under dan. Gillar att ha i alla fall 1 tidsinställt/dag så man är helt 100% säker att bloggen uppdateras med jämna mellanrum liksom. Nu måste jag kila, frukosten och körskolan väntar, PUSS

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Wilma

Åh vad skönt med moppe! Jag har ju dock ingen, men mina vänner har, och det är såå skönt ;) Haha
Sv: Åh tack! ♥ Kram

2014-08-02 @ 10:45:49
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback