En pw upp till stallet

Publicerat 2014-08-11 kl. 18:23:00 av Isabel Håkansson
Mysigaste som finns - ta en pw till stallet, mocka medans bra musik spelas i lurarna, borsta hästarna i hagen och kunna plocka äpplen ifrån äppelträden precis utanför stallet & bjuda hästarna på. Snobben och Philip lever livets liv och är såå otroligt glada och positiva. Det fick bli en vilodag idag för båda killarna, pappa kommer och hämtar oss när som helst och då bär det av till Uppsala för middag.
 
Räkna med bra update under veckans gång, ska nämligen hämta hem en splitterny laptop nu när vi ändå har vägarna förbi Uppsala, perfekt! Har ni nåt önskemål på specifika inlägg ni vill läsa om? Åsikter, hästinlägg, tips, tankar inför skolan etc, let me know! Det är så härligt med respons ifrån läsare, det gör bloggen mer levande vilket jag även nämnt förut.
 
Vad ska ni hitta på ikväll? Myskväll hemma eller ut och ha kul med kompisar? Förbereda inför en tävlingsdag imorgon med hästen kanske.. ;) Ha en fin kväll hur som, vi hörs later on!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag skulle vilja läsa om dina tankar inför skolan!:) Sen när skolan är igång skulle det vara kul att läsa om veckans "schema" för dig och för hästarna, träning, vila du fattar:)

Svar: Absolut kan jag fixa det! :)
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-11 @ 19:10:19
Postat av: Anonym

Skulle vilja veta lite närmare på dit liv förutom hästar och kompisar, som din familj, killar osv.... De skulle vara jätte kul men förstår om du inte vill ta upp de här på bloggen. Älskar verkligen din blogg och får himla mycket inspiration till livet. Kram <3

Svar: Åh självklart ska jag försöka fixa det! Tack, vad glad jag blir - kram <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-11 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback