En eftermiddag i soolen

Publicerat 2014-08-03 kl. 17:09:35 av Isabel Håkansson
17:09 i vårt kök..
 
Tror dem flesta av er är ute i solen nu, för bloggen står rätt still.. Ta med er mobiler & paddor ut och läs bloggeen - skämtåsido. Ta vara på sommaren in i det sista bloggers, gör det så att ni inte ångrar er sen! Anyways, jag kom precis hem efter att ha spenderat halva dan ihop med Sandra. Gått klart teorikursen (hivefive på den), käkat strips, träffat både trevliga och mindre otrevliga människor och tagit det allmänt lugnt.
 
Mamma står och lagat mat i köket nu, så direkt efter att jag käkat så står stallet next on the "to do" list. Vet inte vad jag ska göra med Snobben idag faktiskt. Det är så hårt överallt och jag hatar att rida då, för hästarnas benskull. Kinkig? En aning, japp. Får se om jag tar några varv på galopp-banan och låter ponnyn få svettas lite, beror på hur varmt det är när vi ska ut och rida.
 
Jag vill tacka er så sjukt mycket för att ni läser bloggen, nog för att ni inte är speciellt många. Än. Men jag har ett mål och tänker kämpa tills jag nått det målet. Tack för att ni är ni och för att NI är inne på min blogg. Ni är guld värda ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alma

Tack för bra bloggning!:)

2014-08-03 @ 20:25:28
Postat av: Alma

Tack för bra bloggning!:)

2014-08-03 @ 20:25:31
Postat av: Jenny Blom

Gud så söt din hund är!

2014-08-04 @ 10:36:39
URL: http://jennyblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback