En dag i skolan - check

Publicerat 2014-08-19 kl. 14:34:20 av Isabel Håkansson
Right now ↑
 
Hellooo all of you! Hemma ifrån min andra dag i skolan och det känns så bra. Jag är säker på att det här kommer bli det roligaste skolåret nånsin och jaaa den känslan äger! Vi hade en "chilldag" idag som bestod utav lite skrivning och brännboll. Roligaste händelsen måste ha varit när vi precis börjat spela och himlen öppnnade sig & ALLA sprang in under ett träd och stod där och tryckte tills det slutat regna, haha.
 
Nu är jag hemma iallafall och ska göra i ordning lite lunch och bara ta det lugnt i nån timme innan jag åker iväg till körskolan. Idag har jag min första körning, är jättenervös och vill bara ha moppekortet nu helst. Jag har aldrig i hela mitt liv kört moppe förut, och ska alltså för första gången göra det på en körskola med en massa andra folk - shame.
 
Efter att jag kört iallafall så ska jag och systeris ut till stallet. Jag håller både tummar och tår på att Snobbens öga ser bättre ut och att jag kan ut och jogga honom. Är lite nervös inför hur han kommer att bete sig imorgon faktiskt, om vi tänker att svullnaden på ögat går ner och jag kan åka och hoppa. Jag menar, han kommer säkert vara SVINpigg med tanke på att han tagit det lugnt nu i 2 dagar.. Lite fart är alltid kul, såklart. Men oftast när Snobben är pigg så tillkommer det bockningar och luftsprång också, haha.
 
Hoppas ni haft en bra dag i skolan/hemma, PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ska du vara med & hoppa på p&j? :)
Ska dit och fota eventuellt. Hoppas snobben blir bra!

Svar: Ja, bara Snobbens öga inte är svullet idag när jag ska dit så! Det hoppas jag med :(
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-19 @ 15:30:32
URL: http://mikaelasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback