Blogmode - ON

Publicerat 2014-08-30 kl. 19:10:55 av Isabel Håkansson
Right now
Mörkret börjar redan smyga sig på & man känner höstkänslor ända in i benmärgen, typ. Jag har mentalt förberett mig för att för gott vinka förväl av sommaren 2014 och tar nu emot hösten med öppna armar - yes I do. Den här lördagen har varit helgrym, stallet är verkligen balsam för själen ibland alltså ♥
 
Blogghörnan är upplyst med tända ljus så nu tänkte jag i nån timme bara sitta och förbereda med tidsinställda inlägg inför kommande veckan. Blir alltid så motiverad till bloggen när designen är uppdaterad, och denna gång är inget undantag ;) Bloggen känns så höstig och mysig nu, så som jag vill ha den. Efter att bloggen är laddad med tidsinställda hur som helst så ska jag hoppa i träningstightsen och bli bästavän med min workout-app på mobilen *host*. För tillfället så ligger min träningsmotivation på minus alltså.. Meeen känslan efter är alltid lika underbar, så vi kör ändå!
 
Hoppas ni får en grym kväll nu, hörni. Hoppas ni tror och litar på mig när jag säger att bloggen SKA igång, för det ska den. Mer än någonsin förr! Troligtvis blir det här sista inlägget för idag, så från mig till er - god natt, sov gott.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback