Best of my ponies

Publicerat 2014-08-09 kl. 11:50:00 av Isabel Håkansson
Den ena dan är aldrig den andra lik, tack vare dessa 2 underbara individer. Snobben som är den mest speciella hästen jag träffat i hela mitt liv. På ett bra sätt. Han är min bästavän och jag kan läsa honom som en öppen bok, så bra känner jag honom. Sen har vi lilla Philip, han som skulle kunna springa ett maraton för ett pelletskorn och gladeligen kastar av syrran så fort han får chansen. 

 Mina älskade hästar, kanske är dem små i storleken - men dem har världens största personligheter och DAMN, vad jag älskar dem för det.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

åhhh <3
haha bilden på Pernilla och Philip xD tror hon föll ner i backen sekunden efter!

2014-08-09 @ 17:08:32
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback