Back to school

Publicerat 2014-08-18 kl. 09:05:22 av Isabel Håkansson
God morgon bloggers ♥ Skolan står och väntar nån timma bort och jag har haft en lugn, stressfri morgon. Just nu, när jag sitter och knapprar på tangentbordet med "I see fire" i bakgrunden så känns det helt okej att börja skolan. Det har regnat hela morgonen men börjar spricka upp nu, är det ett tecken? ;) Min syster börjar ju 7:an idag, och därmed samma skola som mig. Vet inte vad jag tycker om det riktigt.. Var inte Pernilla nyss 4 år liksom?
 
Idag kör jag på plattat hår och en naturlig sminkning, ser inte anledning att sminka på mig överdrivet mycket. Om inte annat så är min hy ovanligt dålig just nu, så den ska kunna "andas" så mycket som möjligt. Efter skolan hur som helst så ska jag jogga ut Snobben, lång och låg, avslappnad form och ordentlig bakbens aktivitet. S ska även stretchas efter ridningen, min prins.
 
Nope, nu ska jag läsa mina dagliga favvo-bloggar och sen ska jag kila upp till busshållplatsen. Lämna en kommentar nedan med eran blogg så kikar jag in på den och slänger iväg en kommentar :) Ha en jättebra dag, love u.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej, ja, får man spamma sin blogg så gör man väl det: emmajd.com ! Ha en bra dag i skolan!

2014-08-18 @ 09:48:31
URL: http://emmajd.com
Postat av: Anna

Fin blogg :) min blogg :) Www.nattstad.se/lyktberg

2014-08-18 @ 09:49:03
URL: http://www.nattstad.se/lyktberg
Postat av: Kajza

Vad olika det är! Här uppe i norr börjar inte skolorna förrän på Torsdag. =)
Fin blogg du har! Kika gärna in hos mig. =)

2014-08-18 @ 10:29:48
URL: http://kajza.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback