Att kicka igång dagen på ett bra sätt

Publicerat 2014-08-15 kl. 12:59:58 av Isabel Håkansson
     
Nu - finally, så kan jag kika in här för att skriva ett riktigt och redigt GODMORGON! Jag mår superbra bortsett från att jag är riktigt trött. Det blev sent inatt, tänk er själva, 2 tjejer ensamma i ett hus med en massa socker i kroppen haha! Min morgon var rätt misslyckad dock, försov mig och vaknade av att mamma kom och ropade "Isabel, du ska vara hos tandläkaren om 10 minuter". Det här med att kicka igång dagen på ett bra sätt fanns inte på kartan för mig just idag, hehe..
 
Lagade ett hål hos tandläkaren och sitter nu med en massa bedövning kvar i munnen och hela högerhalvan av läpparna är bortdomnad, mysigt. Aldrig mer i mitt liv ska jag ha ett hål, det var så obehagligt med sprutor och borr, usch usch usch. Egentligen får jag inte anstränga mig på 5-6 timmar nu, men det tänker jag göra i alla fall! Stallet väntar nämligen och idag står ridning i regnet på schemat ;)
 
Ska rida ut och nöta sidvärsrörelser och galoppfattningar, just galoppfattningar är så himla nyttigt att jobba på 1-2 gånger i veckan. Det är faktiskt inte ofta man ser hästar som fattar galopp ifrån skritt och verkligen sätter under sig ordentligt så fort dem får galoppskänkeln, utan sporrar eller annan förstärkning. Snobben rids aldrig med sporrar förutom vid enstaka tillfällen och är superduktig! Nu väntar stallet & jag har gryyymt brådis, jag bloggar senare och ni kikar in här senare, deal? PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skulle öva galoppfattningar förra veckan och hon blev så pigg så hon bockade av mig hahaha

Svar: hahah
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-15 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback