Att få andas stall-luft på morgonen

Publicerat 2014-08-10 kl. 11:20:34 av Isabel Håkansson
Att starta dagen i stallet, få skit under naglarna, pussa på favorit mularna och få andas in riktig & redig stall-luft är heeelt underbart! Snacka om att energin stiger upp på 100 och man känner sig peppad och taggad på dagen - för det är just så stallet får mig att känna Lilla Snobben såg ut att ha en del träningsverk efter gårdagens träning, så ikväll tänkte jag rida ut honom i skogen.
 
Idag ska det pumpas ut med inlägg här och Isabelhakansson.se is on the road again! Kände mig inte alls taggad på bloggen igår, vilket även märktes på mina inlägg.. tråkiga & enformiga - så som dem absolut inte ska vara det vill säga, hehe. Dagens schema är dock fullproppat.. ska så fort jag publicerat det här inlägget byta ifrån mina mjukiskläder och istället hoppa i jeans och nån snygg tröja, sminka mig och platta håret. Sedan styr bilen riktning emot huvudstaden och därefter spenderas dagen ihop med alla kusinerna ifrån mammas sida.
 
Ville bara kika in här och kolla läget, liksom. Hoppas ni får en gryym dag och att det är bra väder hos er där ni bor, PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lydia

väljer en morgon i stallet framför en sovmorgon alla dagar i veckan :)

Svar: Samma här!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-10 @ 13:20:31
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Jenny Blom

Bästa känslan att vara i stallet tidigt på morgonen :)

Svar: absolut!
isabelhakansson.blogg.se

2014-08-10 @ 19:44:30
URL: http://jennyblom.se
Postat av: Jonna

Söt pånniiiii :D
åh ja, stallmorgnar är dom bästa!

2014-08-10 @ 21:49:21
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback