30+ grader och ponnyn i trailern

Publicerat 2014-08-09 kl. 15:23:00 av Isabel Håkansson
Snobben står i trailern supersnällt och vi är påväg hem efter en helt okej träning. För att ha hopptränat i 30+ grader i en paddock med hårt underlag så är jag nöjd över passet. Ponnyn min skötte sig såå bra och jag är nöjd över honom! Framåt slutet red jag mesigt som tusan, så det blev en tvärnit och jag gjorde min fjärde avramling på S, nånsin. Då hoppade jag upp, tog mig i kragen och RED. Vilken jäkla skillnad det blev på honom och på hoppen, wooow. Även om hinderna bara låg på typ 70 cm så hoppar inte Snobben om han inte känner att han har ryttaren med sig, det krävs ridning och en massa ben för att han ska hoppa. 
 
Nästa gång vi åker iväg så får det bli antingen tidigt på morgonen eller senare på kvällen/eftermiddan så det hinner svalna lite, nu är det ju stekhett utanför.. Både jag och Snobben är sjöblöta, mest jag tror jag haha. Nu rullar vi in på gårdsplan och Snobben ska raka spåret in i spolspilltan för en lång dusch, puss
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh härligt! :D
Ja värmen är helt olidlig, tacka vet jag kyliga morgnar och kvällar alltså

2014-08-09 @ 17:09:06
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback