08:10 en söndagmorgon

Publicerat 2014-08-17 kl. 11:32:43 av Isabel Håkansson
*zZZzZZ* God morgon! Jag är så fasansfullt trött & ni förstår nog inte hur jag ser ut när jag sitter och skriver det här inlägget haha. Klockan 08:10 imorse så stod jag i stallet med Snobben i ena handen och Philip i den andra, redo att ta ut dem i hagen. Snobben verkade pigg och glad vilket är ett rätt stort plus med tanke på att det mest troligt är hoppträning ikväll! Det ska bli superkul och välbehövligt om inte annat, hoppas jag får lite tips på bra övningar inom både dressyr & hoppdelen som jag kan träna vidare på hemma sen.
 
Annars då? Skulle vilja säga att min dag är oplanerad, men icke. Jag har mycket att göra, like always and always. Ska först städa ur mitt rum eftersom det inte gjordes igår, sen ska jag ut med hundarna, städa ur kaninburarna och spola ur dem ordentligt, packa skolväskan, ta fram kläder inför imorgon, fixa stallet och ikväll - efter hoppträningen - så ska jag duscha med hårinpackning och fixa naglarna. Den här dagen kommer bli låååång.
 
Vad konstigt det känns ändå, att imorgon börjar skolan liksom. Man lever i sin egna bubbla under sommarloven där ingenting som heter stress, press, plugg eller ångest existerar. För även om man ser fram emot hösten nu, stickade sjalar och doftljus så glömmer jag ALDRIG dem kalla, mörka mornarna man står och väntar på bussen och hackar tänder eller när hästarna kommer in med lera upp till hasarna. Jag är så splittrad när det kommer till höst & skolan, buhu.
Men som jag skrivit här tidigare så lovar jag mig själv att jag ska göra det bästa jag kan av alla dagar ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback