Valborg, en tråkig sådan

Publicerat 2014-04-30 kl. 18:42:55 av Isabel Håkansson
Dum som jag är så var jag waaay försent ute med att haffa kompisar som kan umgås med mig idag. ALLA är upptagna och ska antingen bort, på fester, va med pojkvänner etc. Så min valborg spenderas hemma i mitt nystädade rum med rosa mjukisar och med en knut på huvudet, skjut mig.
 
Det är på håret att det inte regnar ute & himlen är heeelt svart, så kanske ska jag vara glad att jag är inne. Men ändå, fett tråkigt. Iallafall, ska sätta mig och skriva en massor av inlägg och bara försöka få tiden att gå. Kanske att jag ska ta mig ett bad eller träna lite? Buhu, får panik av att vara hemma en dag som dennaaaa.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback