Tillbaka.

Publicerat 2014-04-02 kl. 20:08:05 av Isabel Håkansson
Jag är tillbaks, inte helt 100% återställd och "back on track" men livet rullar hursom. Jag har bestämt mig för att se över saker som inte bra är för MIG och deeet kommer jag hålla fast vid. Så nu kör vi igen, skolan, hästarna, bloggen, vännerna - vardag.
 
Idag har jag tillsammans med familjen spenderat eftermiddagen i västerås. Tog med mig en sadel hem till S som vi ska prova, inte jättesnygg men om den sitter bra på Snobben så får det bli den iallafall. Det är ju iallafall en hoppsadel i brunt så vafasen ;)
     Tidigare idag runt.. 11 (?) så har Snobben fått akupunktur, laserbehandling och kiropraktik behandling. Han tyckte det var SÅ skönt och stod och njöt medans equiterapeften pysslade om honom, han fick beröm för sina otroligt fina & stora ögon också haha lillen. Så idag och imorgon blir det vila, sen är det ridning som gäller igen.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback