One last chance

Publicerat 2014-04-24 kl. 16:10:27 av Isabel Håkansson
Som ni märker så står bloggen stilla, mitt intresse slocknade under perioden jag mådde dåligt för några veckor sen. Antingen kommer det tillbaka eller så gör det inte det, hoppas på det första alternativet ♥ Så nu ger jag bloggen & mig själv en sista chans, jag kör på och ser vart allt leder. Vädret är på topp, det går framåt med S, skolan är det lite sisådär med men snart är det sommarloooov!
 
Iallafall, anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var till doktorn med mitt öra. En inflammation och eventuellt en hörsel(...) nånting som jag inte kommer ihåg låg bakom den extrema smärtan i högra örat. Så jag måste jag ta medicin och dropp sammanlagt 5 gånger/dag i 5 dagar. Käkade två antibiotika tabletter igår och började efter det se svarta prickar överallt, huvudet kändes som om det skulle sprängas i hundra bitar och ögonlocken tunga. Så jag somnade runt halv 7/7 igår och vaknade inte förrän efter 22 nångång. Imorse var huvudvärken kvar så efter att jag tagit medicinen så kröp jag ner i sängen igen.
 
Har pluggat lite, läst ut en bok i svenskan och finslipat min novell lite samt skickat in den. Nu på eftermiddan efter att ha sovit och druckit en massa vatten så mådde jag bättre. Så jag tog med mig en filt, en bok och mina sessor ut på altanen och solade en stund. Ska ta en ipren nu och bege mig upp till stallet i det fina vädret!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback