Lördag, well hello!

Publicerat 2014-04-19 kl. 13:35:35 av Isabel Håkansson
VILKET VÄDER! Heeeelt underbart är det! Är verkligen high on life idag, alla problem och dystra tankar läggs åt sidan & jag är gladare än gladast. Vaknade upp hos Madde med Sara imorse, låg bara och snackade, skrattade och planerade kvällen innan jag och Sara drog hem till oss själva, goingar. 
 
Har lite att göra och därför kunde jag inte vara kvar i stan. Ska b.la städa ur kaninburarna och rida ut i det überfina vädret. Hade tänkt mig skritt i klätterbackarna och sen lite trav & galopp på rundbanan. Igår blev det bomjobb på Ösby, lite okoncentrerad var både jag och Snobben. Fuckade ur på islandssadeln jag red i nånstans i mitten på passet och sådär men Snobben var duktig hursomhelst. Det har varit intensiva dagar för lilla Philip denhär veckan då han varit med mig och S typ varje dag haha, men han tycker det är kul & är sååå positiv.
Old pic
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Flisan

Fin bild :)

2014-04-21 @ 10:01:47
URL: http://fflisan.blogg.se
Postat av: Nelly

Så himla fin bild på dig;)

Svar: Tack så mycket!
isabelhakansson.blogg.se

2014-04-21 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback