Lördag morgon

Publicerat 2014-04-05 kl. 10:39:41 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Lördag morgon it is, Märta sov hos mig inatt och vi somnade innan 12 igår med smink och allt på haha, skönt att vara utvilad iallafall! Vi är påväg till stallet nu eftersom vi ska till ukm vid 3 och kolla på lite kompisar när dem ska sjunga. Idag ska jag provrida i nya sadeln och jag hoppas att den ligger bra!
Bilder från igår
Igår så red jag och Märta en lugn runda runt Ösby i både trav och galopp och därimellan en massa skritt. Bara lät hästarna sträcka ut sig ordenligt. Snobben var helt lagom pigg, inte seg och absolut inte för pigg - nånting därimellan helt enkelt. Philip var rätt pigg och stark men Märta skötte det bra! Så en runda med glada ponnys i mjukisar, springbyxor och ett glatt humör blev det haha!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha gud vad sötaa! :'D

2014-04-08 @ 13:45:20
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback