Härlig eftermiddag!

Publicerat 2014-04-03 kl. 20:23:11 av Isabel Håkansson
Tänk vad lite frisk luft, hästar och ett skönt väder kan göra för ens välmående! Bara när jag möttes av ponnysarna i hagen så fylldes jag med en massa värme & energi, iiih dem gör mig så j*vla lycklig! Iallafall, Snobben fick prova sadeln idag med Mickis som lite hjälp, ett extra öga är alltid bra. Den låg bra, kanske att den är lite för rak för att kunna sitta 100% på Snobbens rygg, ska provrida i den på lördag.
 
När Snobben blivit lagomt ompysslad och fått sadeln testad så var det Philips tur. Han och Pernilla tog en hääärlig runda i eftermiddagssolen runt Ösby men mig som sällskap hihi. Mycket galopp blev det, pigg och busig stod skrivet i pannan på honom minst sagt, SÅ PIGG. Så efter turen idag har min syster bestämt att hon ska börja tävla shettisgalopp och det enda hon sa innan jag ens hunnit svara var "mål är till för att nås", bra där! Hur det blir med hela processen får vi se senare dock, just nu ligger all fokus på att hans kondition ska utökas och han ska ner i vikt, sen får vi se.
 
Nu ska jag mixa ihop en energirik smoothie och sen väntas duschen, PUSS
Shettisbusen idag
Publicerat i Philips ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback