Halv vägs igenom..

Publicerat 2014-04-28 kl. 17:32:04 av Isabel Håkansson
.. måndan & värsta dan på veckan. Skolan gick hyffsat fort idag faktiskt, det är så eeextremt chill justnu med mestandels film och extraarbeten för att dra ut på den sista perioden nu innan avslutning. Kunde inte vara med på sista lektionen eftersom vi hade bad och jag precis tagit min navelpiercing, istället satt jag och pratade 1 timme med Pernilla, grymma kompis. Slutade halv 4 och gick med Märta, Lova och Salma till lindex och tog sen bussen hem med Sandra och Linn.
 
Nu ska jag käka mat med mami och sen blir det stallet. Hästarnas ridning denna vecka bestämmer faktiskt min syster. Så idag blir det en barbacka tur ute, ska bara skrittjobba och jogga S lite i låg form.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback