Fullt upp @lördag

Publicerat 2014-04-26 kl. 12:37:20 av Isabel Håkansson
Vaknade halv 7 imorse, klev upp 7. Tog en banan & gick till stallet. Släppte ut hästarna, fixade stallet och red. Uteritt med en massa långa galoppsträckor och glada ponnysar. Man märker på S att han trivs otroligt bra som han rids nu. Mycket uteritter med en massa galoppjobb & bus (hans favorit), blandat med jobb på banan. Sen när vi börjar med hoppningen igen vet jag nog en ponny som kommer bli glaaaad ;)
 
Iallafall, nu ska jag fixa mig inför att åka till Norberg på en marknad med pappa & syster hihi. Så ska hoppa in i en snabbdusch, sminka mig och platta håret. Ikväll är det tjejmiddag hos Sara med några bra. Updaten lär bli liiiite knackig men ni får stå ut, puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback