För att jag aldrig har trott på nåt så mycket

Publicerat 2014-04-10 kl. 11:16:00 av Isabel Håkansson
"Han har kapacitet, den är därinne, nånstans"
När jag köpte Snobben, som visade sig vara en helt annan ponny än jag trodde att han från början var, så höll jag på att ge upp. Hela tiden. Varje dag. Jag hade aldrig lagt alla hundratals timmar på hästryggen, gått upp 7 på lördagsmornar, fällt alla dessa tårar, övervunnit den rädslan som jag burit på, ridit i snöstorm och spöregn - om jag inte visste att han en dag skulle chocka mig. För wow, denhär ponnyn ÄR något alldeles speciellt.
 
Min fina, älskade och bästa ponny Snobben, som jag älskar dig.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fyfan vad du är bra Isabel! <3

Svar: Som du min vän! <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-04-11 @ 22:47:19
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback