En dag åt ingenting

Publicerat 2014-04-10 kl. 16:34:19 av Isabel Håkansson
Vaknade upp med mensvärk ifrån helvettet och sömnpåsar. Hade svårt att sova inatt & somnade inte förrän 1/2 tiden igår.. Så jag har legat i sängen hela dagen och typ vridit mig av smärta haha, rätt surt att just denhär dan då jag blivit tvungen att vara sängliggandes så ska det vara strålande sol ute?!?!? Hursom, är uppe på fötter nu iallafall och tänkte göra nånting att äta, nudlar eller nåt annat enkelt.
 
Såfort min syster kommer hem, vilket förhoppningsvis blir ganska snart så blir det en tripp till stallet. Ska jogga Snobben lite lätt i paddocken och bara köra lite lugnt. Igår red Mickis runt Ösby i alla gångarter med sadeln vi har på prov, bom-vidden var bra men sadeln åkte fram när man red.. Det eviga sadeldilemmat, det tar aldrig slut!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback