Dem senaste dagarna

Publicerat 2014-04-17 kl. 11:26:06 av Isabel Håkansson
Natten till idag var den första natten jag sov ensam hittills på hela lovet, det var sååå skönt med tanke på att jag inte sovit så mycket dem andra dagarna haha..! Iallafall, dem senaste dagarna då. Har umgåtts med Madde, Sara, Milla och Sandra, skrattat och haft askul. Tog navelpiercing i måndags och har därför inte kunnat rida jätteseriöst men jag har försökt.
 
Igår så spenderades hela dan i västerås princip. På kvällen drog jag till stallet och longerade Snobben och mockade 3 boxar. Mickis hade gjort illa axeln så hon som i vanliga fall har stallet på onsdagar kunde inte fixa det igår. Snobben var jätteduktig! Lite loj och sådär men nu under all pälsfällning och hans igångsättning så är det fullt förståeligt. Får se vad som händer idag, kanske blir det vänner ikväll igen? Återstår att se!
Haha sista kortet är taget i mammas reptil-rum, så ha överseénde!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback